CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na często zadawane pytania.
Pomoc
Odpowiedzi na często zadawane pytaniaPoniżej znajdziesz odpowiedzi na często zadawane pytania.
Przyjmujemy płatności gotówką oraz kartą.
Płatność gotówką - nie pobieramy prowizji.
Płatność kartą - pobieramy w wys. 0,96% wartości transakcji (96 groszy na każde 100 PLN)
Tyle ile potrzebujesz. Jednak, żeby mieć pewność, że mamy interesującą Cię ilość waluty na stanie zadzwoń do nas i zapytaj.
Oczywiście, że nie. Jednak zamówienie daje Ci pewność, że będziemy mieli dla Ciebie przygotowaną odpowiednią ilość potrzebnej waluty.
Zadzwoń do nas bądź złóż zamówienie osobiście w placówce. Nasz telefon i adres znajdziesz w zakładce "Znajdź nas"
Czas realizacji zamówienia zależy od rodzaju waluty oraz wartości transakcji. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub odwiedzenia nas w placówce.
Ceny detaliczne prezentowane na stronie są identyczne jak i w placówce. Ceny hurtowe prezentujemy na stronie internetowej.
Pamiętaj, że ceny aktualizują się co kilka minut. Aby zarezerwować kurs na godzinę zadzwoń do nas.
Gdy zechcesz wymienić walutę o wartości równej bądź wyższej równowartości 15000 EUR (tzw. transakcja ponadprogowa), poprosimy Cię o dowód osobisty bądź paszport. Jesteśmy do tego zobligowani polskim prawem na podstawie Ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.
Obtwatele Polski: dowód osobisty bądź paszport.
Obywatele spoza Polski: paszport.
Osoby prawne: wyciąg z KRS oraz dokument tożsamoci osoby reprezentującej firmę.
Jeżeli odmówisz okazania dokumentu tożsamości kiedy Cię o to poprosimy, nie zrealizujesz transakcji w naszej placówce.